Новомосковський район
www.novomosk-rn.dp.gov.ua


З метою сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян при Новомосковській районній державній адміністрації постійно діє комісія з питань розгляду звернень громадян .
29 травня 2019 року під головуванням голови райдержадміністрації Сагайдака В.А. відбулося чергове засідання комісії. Розглядались питання результативності розгляду звернень громадян мешканців району під час виїзних прийомів голови райдержадміністрації та заступниками райдержадміністрації та надання методичної допомоги щодо дотримання вимог чинного законодавства по роботі зі зверненнями громадян у виконкомі Новостепанівської сільської ради. Заслухавши інформації, голова райдержадміністрації доручив завідувачу сектору по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації інформаційну довідку про результативність розгляду звернень мешканців району під час виїзних прийомів голови райдержадміністрації та заступниками райдержадміністрації прийняти до уваги.
Протягом січня-травня 2019 року Новомосковська районна державна адміністрація було заплановано – 30 виїзний прийом, проведено 19 виїзних прийомів, під час яких до представників влади від мешканці Новомосковського району звернень не надходило.
Графіки прийомів щомісяця оприлюднювалися на веб-сайті Новомосковської райдержадміністрації.
Проведено вивчення стану організації роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Новостепанівської сільської ради. Роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Новостепанівської сільської ради можна вважати як таку, що відповідає вимогам, установленим законодавством.
В ході роботи надано методичну та практичну допомогу щодо організації роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства.
З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян, вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності органів місцевого самоврядування.
За результатами роботи комісії прийняті відповідні рішення.